Tragisk människa

SItter här som ett annat retard och lyssnar på musik via youtube. Ja, ni hörde rätt, via YOUTUBE! Varför i hela fridens namn dårå? Jo, kanske för att jag inte har Spotify premium? Kanske för att Spotify premium s.u.g.e.r?
Ja, det är faktiskt sant. jag hade det för någon månad sen, men trots att jag hade betalat och allt så fana i alla fall inte alla låtar..
Vi snackar här om enorma problem, jag menar vad är världssvälten i jämförelse?

Lägger upp en ganska odjup bild för att få slut på detta otroligt djupa inlägg..

*Gääääsp*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha då är jag en vääldigt tragisk människa. Jag har inte ens spotify så lyssnar alltid på youtube eller på låtarna jag har i datorn :P

2011-08-12 @ 13:55:27
URL: http://helenaosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0