Det är för tusan farligt att vara tjej..

Seriöst! Ska fasen raka av mig allt går och bli kille!! Kan ni gissa vad som hände nyss eller?! För hel*ete jag satt helt fredligt och skulle måla naglarna. Jag hade också köpt stenar i olika färger som jag skulle sätta på naglarna. Gash.. när jag skulle öppna flaskan med nagellim så råkade den välta ut i mitt knä och på mina byxor.. plus på mina läppar och händer stänkte det.. vad tusan tror mi händer? Mina byxor börjar fräsa och fräta typ, plus att huden under förjar svida som sa*an.. fingrarna kan jag inte röra, för dom är igenklistrade.. munnen har ett fins sår från det fina lilla limmet som frätte bort huden där.. ÄLSKA ATT VARA TJEJ<3

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/44/63/34/110188/99262b760d577e23
Min nya idol<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0